Groeten uit. La douce france

5 mei 2013 - Éguzon-Chantôme, Frankrijk

Hallo allemaal

geheel volgens plan zijn we dus gisteren 4 mei vertrokken.  We zijn vandaag zo 5mei om vier uur aangekomen bij onze 2e overn.camping in het plaatsje eguzon, dat is plm 50 km boven limoges (inside information voor de kenners)

alles verloopt prima, heerlijk reisweer niet te koud en niet te warm.  Perfecto ! Allemaal gegroet.  En op de foto (met de vermaarde reis-nassischotel van janny in beeld) brengen we een toast uit op jullie allen.

met reislustige groet.  Bert en janny

1. Piet en Hennie:
    5 mei 2013
    Ik heb je vandaag nog gesproken, leuk hoor. Hier is het ook lekker weer nu. Wij zouden graag het "reis" nasi recept ontvangen, of komt de nasi uit een blik?
    Groetjes, Piet en Hennie
  2. Henk & Riny:
    6 mei 2013
    Jaja, ga ons een beetje lekker zitten maken met een nasi-schotel op 1000 km afstand! Zo te zien gaat alles inderdaad uitsteekbaar!
    Je kunt daar je trouwservies aanvullen, want het is DE porceleinstreek van Frankrijk. Je zult inmiddels toch weleens een kopje o.i.d. gebroken hebben? Bij echtelijke ruzies?? :-)
    Nou, steady she goes and keep on sailing! Overigens........... deze route via Limoges is volgens ons niet de meest voor hand liggende?? Ivm familiebezoekjes ??
    Groetjes, Henk & Riny
  3. Henk & Riny:
    6 mei 2013
    By the way........ vlakbij Limoges ligt Oradour-sur-Glane !!
    Ik wil je vakantie niet bederven, maar zoek dit maar eens op in Google! Het is nu een spookstad als museum.
    Nogmaals h.g, Henk
  4. Wil en Henk:
    6 mei 2013
    Fijn dat alles voorspoedig verloopt en jullie schieten al lekker op.
    Nassi in de zomer moet kunnen, wij hebbe lekker vis gegeten.
    Goede ries verder.
    Wil en Henk