Morgen portugal in

10 mei 2013 - Isla Cristina, Spanje

Vandaag zijn we aangekomen in Isla christina.  Deze badplaats ligt op 15 km. Van de portugese zuidgrens.   Janny heeft zojuist een lekker balletje gehakt klaargemaakt, dus dat wordt weer smullen.

Morgen is het dus zover, de laatste plm. 200 km. Naar onze eindbestemming Lagos. Deze reis is dus langs de gehele zuidkust van portugal,  de algarve van oost naar west.  En dan ....relaxen.   Ook vandaag geweldige tolvrije en zeer rustige wegen in spanje. En inmiddels vrij heet hier, plm. 26 graden.  Erg he ?  Ik heb ook nog wat fotootjes bijgevoegd  uit de omgeving van isla christina. Nou tot de volgende maar weer, allen hartelijke groet.   Bertus en janna

1. Susan en Hans:
    10 mei 2013
    Nou Bertus en Janna, dat gaat goed ballen van Janny, lekker weertje, wat wil je nog meer, wij hebben even een borrel gedronken bij de buren was erg gezellig, dan ga ik zo maar ook ballen bakken dus eetse ze en ook van ons groetjes Hans en Susan XXX
  2. Elsje:
    10 mei 2013
    hallo, leuk hoor en nog zo lekker rustig zo te zien liefsxx
  3. Cobie en Ron:
    11 mei 2013
    Hallo Bertus en Janna, jullie schieten inderdaad behoorlijk op. Een paar jaar geleden zijn wij ook in Lagos geweest, en vonden het daar erg leuk. In de omgeving is ook genoeg te zien. Goeie reis verder.

Groeten van Cobie en Ron
  4. Jeroen Leeters:
    Ha Bert & Janny,
    Eindelijk komt het beloofde land binnen handbereik. Leuk dat jullie via Cáceres zijn gegaan. Wij hebben volgens mij dezelfde route gevolgd tot aan Cáceres (Vitoria-Gasteiz/Burgos/Salamanca/Cáceres) alleen zijn wij bij Badajoz de grens over gegaan en hebben we een overnachting genomen in Evora. Om vervolgens 's-ochtends wakker te worden door het gemekker en de bellen van honderden schapen :-)
    Nog even en dan relaxxxxxxen. Goeie reis en de groetjes van ons 3-en!
  5. Tonny Nieuwenhuyzen:
    11 mei 2013
    Laat je maar lekker verwennen met een balletje gehakt! Energie opdoen voor morgen Bertus! Groeten ook aan Janny! xxxxx