Het begin van de terugreis

15 juni 2013 - Salamanca, Spanje

Beste mensen. Een paar dagen geen wifi dus geen berichten, maar hier zijn we weer. We zijn woensdag uit lagos vertrokken en hebben als eerste een stop van 2 nachten in Evora gemaakt. Een geweldig mooi oud stadje in binnenland portugal met restanten uit de romeinse tijd en veel uit 13 tm 17e eeuw. Vrijdag doorgereden naar Salamanca een rit van plm. 425 km.  Over fantastische tolvrije spaanse wegen. Vandaag deze stad bezocht, en wat voor een een stad, wekelijk betoverend, je waant je in de middeleeuwen op het Plaza mayor, waaraan we heerlijk een aantal echte spaanse tapas hebben verorberd.  Helaas was ik bij het bezoek aan deze stad mijn fototoestel vergeten, maar ik zal spoedig andere foto's waaronder die van Evora plaatsen. HELAAS LUKT DAT HIER NIET, maar ze volgen dus zodra mogelijk..  Het is hier overigens snikheet, overdag zo'n 33 gr.  Overmorgen rijden we weer door. dus tot dan maar weer.  Allemaal hartelijke groeten en bedankt voor alle reacties,  we lezen ze altijd met veel plezier.     Bert en janny

1. Carola:
    15 juni 2013
    Lieve Familie
    Voorzichtig en rustig aan naar huis.... Paps en Mams vertrekken morgen weer naar Frankrijk, dus dan is het bij mij thuis ook weer heeeeel stil! Windkracht tien hier zo'n beetje vandaag, maar wel droog.

Liefs en Kus van Carola
  2. J romijn:
    16 juni 2013
    Rij voorzichtig en geniet nog maar flink van t mooie weer... Het lijkt hier wel herfst ;) x
  3. Els:
    16 juni 2013
    Goeie reis terug,gisteren hier nog een soort van herfst met windkracht 10 aan de kust ( werd echt van mijn scooter geblazen
  4. Piet en Hennie:
    17 juni 2013
    Geniet ook van de terugreis, dat is ook nog vakantie. Hier is het nu ook mooi weer. Groetjes uit een van de mooiste dorpen aan de IJssel.
  5. Corina:
    17 juni 2013
    Wat fijn dat het onderweg ook zo mooi is! Heerlijk eigenlijk een caravan...je komt zo overal en kan ergens blijven zodra het naar je zin is. Misschien is hij in de zomermaanden nog te huur???
    Geniet en nogmaals geniet....en veilige reis!!!
    xxx Corina
  6. Jeroen Leeters:
    19 juni 2013
    Wat hebben jullie onwijs veel bekeken in deze periode. Ik hoor heel veel nieuwe dingen terwijl wij ook zo dichtbij waren.
    Bert: de caravan ligt toch wel vol met rioja mayor mag ik hopen?!