Boottochtje langs de kust

4 juni 2013 - Lagos, Portugal

Hallo allemaal, Daar zijn we weer even

.Het weer is de afgelopen tijd prachtig geweest hier en we genieten ervan.De weersverwachting voor de komende dagen is wel wat minder, maar we merken het wel.

We doen lekker rustig aan, vertoeven vaak bij het mooie zwembad op de camping of maken een uitstapje in de buurt.  Gisteren hebben we een boottocht gemaakt langs de adembenemend mooie kust hier in de buurt van lagos. Dat is echt heel bijzonder.  Uiteraard gaan er wat foto's en ook een youtube-videootje van bij.  (Zie videos)

We zijn van plan om volgende week donderdag hier te vertrekken en over de terugreis twee weken te doen, in plaats van de geplande 1 week. Zodat we ook nog wat langer in het binnenland van portugal en bij een paar mooie steden (o.a. Salamanca) en  streken kunnen blijven staan.  Nu, dat was het weer even.   Ik zie dat het in nederland eindelijk goed weer wordt de komende dagen, dus ik wens jullie allen daarbij veel genoegen, en ook degenen die inmiddels ook hun vakantie zijn begonnen.Hartelijke groet en liefsBert en janny

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Susan en Hans:
    6 juni 2013
    Hoi genieters,
    Het zijn weer mooie foto's, leuke video, fijn dat jullie het zo naar je zin hebben, wij boffen zeker met het weer in Nederland. De controles bij mij waren goed, ook weer gehad. Verder genieten wij ook, we hebben nog ruim een week te gaan.
    Voor jullie met de terugreis gaan beginnen, nog heerlijk de bloemetjes buiten zetten.
    Tot schrijfs, de Taaltjes.