Laatste dagen in Lagos

8 juni 2013 - Lagos, Portugal

Hallo allemaal.  We slijten zo langzamerhand onze laatste dagen in Lagos.  Het weer is vandaag (za) even van slag, maar de komende dagen wordt het weer top. Gelukkig ook in nederland nu.

Gisteren naar het bergdorpje monchique geweest, waarvan enkele fotootjes bijgevoegd.  Hele mooie vergezichten op de top van de naastgelegen berg, en prachtige bloemen en bomen.  Het bronzenbeelden tafereeltje op het plein vonden we ook schattig. Zie foto.

zoals jullie misschien weten woont cliff richard hier in de bergen, en koopt hier in lagos altijd zijn favoriete wijn, de vida nova.  En...laten we mijn grote idool nou tegenkomen ! En ik mocht ook nog even met hem op de foto.  Ik gelijk ook een Nova wijntje natuurlijk gekocht, zoals jullie op de foto kunnen zien.  De dag van mijn leven natuurlijk.....

dit was het weer even.   Groetjes aan iedereen van ons beide

nou mensen, groetjes

1. Eelco Romijn:
    9 juni 2013
    de kleinkinderen missen jullie wel hoor!
    en wij ook!
    doeii
  2. Dini en Homme Abma:
    9 juni 2013
    Weten jullie ook nog waar The Shadows wonen, want dan kan het nog veel leuker worden?
    Verder gaat alles goed daar volgens ons goed eten en drinken en veel zon.
    Ik zie wel berichten dat jullie kinderen en kleinkinderen jullie wel missen natuurlijk.
    Wat ons betreft wensen we jullie een goede terugreis en doe voorzichtig daar in het binnenland.

groeten Diny en Homme
  3. Peter R:
    Hoy B&J
    Je kan zien dat die Clif ook al dik in de 70 is. Hij begint al aardig te vervagen. Verder; Tja aan alles komt ooit een eind, dus jullie gaan langzaam omhoog richting Noorden. Hopen dat het weer een beetje redelijk blijft. Rij veilig en ik hoor jullie weer.
    Peter
  4. Corina:
    13 juni 2013
    Wat geweldig om jullie reisverhalen te lezen en foto's te zien!
    Zo zijn we er stiekem ook een beetje bij haha.
    Geniet van jullie terugrit door het binnenland, daar is vast ook nog veel moois te zien!!
    Veilige reis!

Groetjes,
    Corina
  5. Susan en Hans:
    14 juni 2013
    Wij wensen jullie een goede terugreis en nog even genieten van het binnenland van Portugal.

Voor ons zit er ook weer op, zondag weer terug naar Frankrijk. Liefs en voorzichtig. XXX