Daar zijn we weer even

19 juni 2013 - Nouan-le-Fuzelier, Frankrijk

Even een tussentijds berichtje over de terugreis. Na ons vertrek uit salamanca hebben we inmiddels de volgende stappen gemaakt :

maandag vertrek uit salamanca en plm 4 uur smiddags aankomst op de camping van HARO.  Dit plaatsje is de hoofdstad van de Rioja alta wijn, en dat is overal zichtbaar. Prachtige gebouwen vd wijnhuizen en een centrumpje dat ook helemaal in het teken van de Rioja staat. Heel mooi en kunstzinnig allemaal.  Ik heb er wat foto's van bijgedaan.  Gisteren (dinsdag) zijn we een flink eindje doorgereden (in de regen nagenoeg de hele rit) en zijn uiteindelijk aangeland in Rauzan, dordogne, een camping aan de voet van een prachtig kasteel.  En vandaag doorgereden tot even boven Vierzon, weinig regen en relaxte rit. Morgen gaan we naar een 5ster camping in de buurt van soisson, daar hopen we een paar dagen van de faciliteiten (oa mooi overdekt zwemgebeuren) gebruik te maken, want het voorspelde weer voor die dagen is zeer matig.  Begin volgende week hopen we ons huis weer binnen te stappen.  Allemaal hartelijke groeten.  Ps lagos nu 28gr.  We missen het nu al......

1. Els:
    19 juni 2013
    Ha Janna,
    Bedankt voor je kaart,lief van je.
    Fijn dat je volgende week weer thuis bent.
    Ik ga morgen een lang weekend naar Rosmalen in Brabant,ipv Wimbledon dit jaar.
    Vrijdag de 1/2 finales en zaterdag de finales.
    We hebben een leuk hotelletje geboekt voor 3 nachten en komen zondagavond weer thuis.
    Geniet nog maar even van je laatste vakantie dagen (alhoewel....jullie hebben tocht altijd vakantie!!!ha ha)
    Liefs Els xxx
  2. Susan en Hans:
    20 juni 2013
    Hoi,hoi,
    Het gaat nou opschieten de laatste loodjes, voor dat je weer thuis bent het is wel snel voorbij gegaan. Maar jullie kunnen terugkijken op een mooie reis met veel foto's en herinneringen. Geniet van de laatste dagen en voorzichtig. Tot horens liefs XXX
    Hans en Susan