Dieper in spanje

9 mei 2013 - Cáceres, Spanje

Gisteren emailstoring, maar wel verhaaltje en foto kunnen plaatsen. Vandaag was de rit dieper spanje in naar de camping in caceres,  een middelgrote spaanse stad. Camping is prima. Met zowaar een eigen sanitairunit (toch wel handig dini   ;-). ) We hadden onderweg flink regen maar het is inmiddels hier in caceres heerlijk weer.  Ik ben verrast door het zeer goede tolvrije wegennet in spanje, super.

morgen (vrijdag) is de laatste etappe in spanje, en hopen we te overnachten aan de zuidspaanse kust, vlakbij de grens van portugal, zodat we zaterdag nog maar een paar honderd km te rijden hebben naar onze eindbestemming Lagos.

Het schiet op !   Allemaal hart.gegroet.

1. Tonny Nieuwenhuyzen:
    9 mei 2013
    Altijd snel met alles, zoals nu ook met de reis! Geweldig! Hoe doet de auto en caravan het? Nog leuke en gekke dingen meegemaakt onderweg! Lieve groeten van Bram en Tonia xxxxx
  2. Susan en Hans:
    9 mei 2013
    Bij ons ook slecht weer vandaag heel veel regen, morgen wordt het beter. Fijn dat de reis voorspoedig gaat en tolvrij dat scheelt heel wat eurotjes. Liefs XX
  3. Henk & Riny:
    10 mei 2013
    Weet je wel hoeveel dat de EU heeft gekost, die z.g. tolvrije wegen?? Die tol heb je allang betaald, Bert! Dus.... blijven rijden op die wegen !! Krijg je er toch nog iets van terug. Rijd mijn portie ook maar op! :-) !! Geeft ons een extra prettig gevoel !! Muchos plezieros !! Gr. R&H
  4. Wil en Henk:
    10 mei 2013
    Jullie schieten lekker op je gaat toch niet boven de maximum snelheid Bert?
    Ben ook zeer benieuwd hoe de combinatie zich houdt op de weg.
    Gistern zijn we even naar ons plekje in Kijkduin geweest, jullie waren er niet. Geniet lekker en een goede aankomst.
    Gr Wil en Henk