Rustdag in de gers

7 mei 2013 - Aignan, Frankrijk

Sinds gistermiddag staan we, geheel volgens plan, op de camping in het zuidfranse plaatsje Aignan gelegen in de Gers.  De plaats waar we staan biedt een magnifiek uitzicht op de besneeuwde bergtoppen vd pyreneen, hier zo'n 80 km. Vandaan.  Op het bijgevoegde fotootje kan je het hopelijk zien.   Vandaag dus een rustdag die we benut hebben voor gezellige familiebezoeken aan de broer en zus van janny waar we gastvrij zijn ontvangen, zie de fotootjes.    Morgen gaan we de spaanse grens over en het plan is om in burgos te overnachten.  Groetjes   Bert en janny

1. Tonny Nieuwenhuyzen:
    7 mei 2013
    Zo te zien gaat alles naar wens! Leuk de familie weer gezien te hebben. Wat een prachtig uitzicht over de Pyreneeën, geweldig, wat een uitzicht. Morgen weer een reisdag, nou zet 'm op. We krijgen weer heel veel zin om op vakantie te gaan nu we weer de mooie plaatsjes zien! Fijne avond!!
  2. Piet en Hennie:
    Hallo familie,
    Leuk om op deze manier wat van jullie te horen.
    Fijn hé om weer even bij de familie te zijn.
    De foto.s geven aan dat het goed met ze gaat.
    Veel succes met de verdere trektocht.
    We horen nog wel van jullie.
    Groet Piet en Hennie
  3. Carola:
    Lieve Tante & Oom...
    Zie ik toch ineens mijn lieve Paps en Mams op de foto! Natuurlijk al gehoord dat het super gezellig is geweest... Wens jullie heel veel plezier en doe heel voorzichtig... Tot het volgende berichtje.
    Dikke klapzoen... Xxx
  4. Eelco Romijn:
    8 mei 2013
    Zeker mooie foto van de Pyreneeën en leuk m'n ooms en tantes te zien!
    Geniet allemaal!

Eelco
  5. Wil en Henk:
    8 mei 2013
    Zo jullie zijn al lekker op weg. Doe de groeten aan Suzan.
    Ja de Gers is mooi wij hebben het er ook naar onze zin gehad toen we met jullie op de camping stonden.
    Goede reis verder Wil en Henk
  6. Cobie en Ron:
    Hallo Janny en Bert,

We volgen jullie op de voet (mail), want we weten hoe het voelt. Trouwens jullie hebben een leuke caravan. Cobie vond het ook leuk om je broer en zus weer eens te zien. We zien weer uit naar jullie volgende verhaal.

Goede reis van Cobie en Ron