welkom bij ons reisdagboek !

21 april 2013

Lieve familie en vrienden,

4 mei a.s. is het zover, dan vertrekken we met ons caravannetje naar het verre zuiden. Onze eindbestemming is het meest zuidwestelijke puntje van europa, het plaatsje Lagos, gelegen aan de Algarve in Portugal.

Het is een flink eind rijden, zo'n 2400 km., maar we hebben als pensionado's natuurlijk alle tijd ;-)
De planning is om er een week over te doen, waarbij we halverwege ook een bezoekje afleggen bij onze familie(s) in Zuidfrankrijk.
We zijn 8 weken op pad en hopen 29 juni weer terug te zijn.

Om jullie een beetje op te hoogte te houden van onze ervaringen, hebben we een online reisdagboekje geopend. Hierin gaan we de komende weken regelmatig onze reisverhalen, foto's, video's enz. zetten.

Bij deze nodigen we jullie dan ook van harte uit om dit dagboek zo af en toe eens in te kijken.  Om het jullie makkelijk te maken ontvang je van ons een mailtje telkens als er wat aan het dagboek is toegevoegd.

En.......je kunt ook een berichtje achterlaten in ons dagboek ! We zouden het leuk vinden als jullie daar gebruik van maken, dan voelen we ons misschien wat minder eenzaam en verlaten zo ver van huis ;-)

Voor nu hartelijke groet en tot het volgende bericht /verhaal.

Bert en Janny Romijn

1. Wil en Henk:
    22 april 2013
    Veel plezier met deze mooie reis en geniet van alles wat je onderweg meemaakt en natuurlijk een goede een gezondheid.
  2. Peter R:
    Hoy B&J
    Leuk weer een sleurhut. Ik heb 8 jaar geleden de zelfde reis gemaakt.
    Het zijn wel afstanden hoor!. Hoe dan ook ik wens jullie een heel prettige reis en hoop dat je er van zal genieten. Ik zelf ga na mijn kleine kaakoperatie ook misschien nog wel naar het zuiden, maar dan niet zo ver als jullie. Ik laat wel weer van mij horen.
    hartelijke groet Peter
  3. Tonny Nieuwenhuyzen:
    22 april 2013
    Wat een leuk idee om jullie belevenissen op te schrijven! We gaan jullie zeker volgen. In ieder geval wensen wij jullie een hele fijne vakantie. Doe voorzichtig en maak er een feest van!! Liefs Bram en Ton
  4. Piet en Hennie:
    22 april 2013
    Hallo zus en zwager, leuk hoor. Ben jaloers op jullie, zou best wel mee willen. Een leuk idee om een verslag van jullie belevenissen te doen. We zullen het volgen. Een goede reis gewenst, voorzichtig (henneg an) en alvast een prettige vakantie.
  5. Eelco Romijn:
    Lieve pa en ma,

Geniet van het prachtige portugal, van de zon, de vrijheid en elkaar!
    Ik ga jullie trip natuurlijk op de voet volgen
    Xx
    Eelco
  6. Jeroen Leeters:
    Beste Bert & Janny,
    Jullie hadden natuurlijk geen mooier land kunnen uitkiezen. We zijn er immers niet voor niets ook 3 maanden geweest. Geniet van alles dat je onderweg tegenkomt: de luxe wijken bij Vale do Lobo tot pitoreske plaatsjes als Alvor en Sagres. Vis eten in de haven doe je natuurlijk in Ferragudo aan de overkant van Portimao en aan het strand bij Telheirro in Sagres. In Carveiro kunnen wij O'patio aanbevelen. Een uitstapje naar het Monchique gebergte is ook mooi om te maken en daarna de zon in het westen op een klif van 80 meter hoog onder te zien gaan. Je merkt het, mijn hart gaat weer open. Heel veel plezier en een hele goeie reis. Jeroen, Corina & Kim
  7. Yolanda:
    22 april 2013
    ik ga jullie volgen hoor, veel plezier.

yolanda
  8. Els:
    22 april 2013
    Hoi Bert en janny, super! Voor je het weet is het Om!
  9. Margreet en wim:
    23 april 2013
    wij hopen dat jullie genieten in Portugal,dat hebben wij ook gedaan het is er mooi,ruig,lieflijk,er is van alles wat! Spannend!!!Margreet.
  10. Corina:
    23 april 2013
    Hallo Janny en Bert,

Wat geweldig voor jullie...het is een heerlijk land, en stiekem ben ik
    nu heel jaloers op jullie ;-) Ga ook even langs Silves (is dichtbij Lagos) Hier hadden wij ons huisje op de berg met uitzicht op het kasteel...en dat 3 maanden lang...heeeerlijk!! Geniet ervan, ik ga jullie volgen! En..als je af en toe de weg niet meer weet in Portugal, mail maar even haha wij weten er de weg! Kus Corina
  11. Susan en Hans:
    24 april 2013
    Hoi familie,
    Goeie reis en we zien en spreken jullie in Frankrijk?
  12. Loni:
    28 april 2013