Dagje strand

23 mei 2013 - Lagos, Portugal

Hallo allemaal

vandaag even wat fotootjes van een dagje strand.  Het is denk in nederland nauwelijks voor te stellen dat het hier heerlijk weer is.  Strakblauwe lucht hele dag zon, een aangenaam briesje, kortom ....ideaal strandweer.  Vandaag waren we op het prachtige strandje van Dona Ana aan de rand van Lagos, een paar km slechts van de camping.

groetjes. Bert en Janny

1. Henk & Riny:
    24 mei 2013
    Gaat goed zo, hè! En wij hier maar rondlopen in een zuidwester met een dikke trui eronder! 't Mot toch niet gekker worden, hoor.
    En hebben jullie al een echt Fado-tentje opgezocht? Heb toevallig pas nog wat fado geluisterd van Amalia Rodriquez en Linda de Sousa. Moet daar bij jullie nog meer tot zijn recht komen. Wie is de huidige topper in fado op dit moment in Portugal? Wil ik wel graag even weten. Zie dit als een opdracht, dan vullen jullie jullie dagen in niet al te veel ledigheid, want je weet........ ledigheid is des du............. !!!
    Groetjes en veel plezier, R&H
  2. Dini en homme:
    26 mei 2013
    Hoi ontdekkingsreiziger Bertus en zijn Baywatch ega het ziet er allemaal fantastisch uit en zo te zien genieten jullie ontzettend
    van deze reis.
    Gelukkig hebben jullie nu weer beter weer en dan is het allemaal
    nog veel leuker lekker eten, zwemmen etc.
    Wij zijn net terug uit het zuidelijkse puntje van brabant (haha) vandaar dat we nu pas kunnen reageren, slecht weer gehad
    maar dat had je al van anderen volgers ook al gehoord.
    We hopen nog meer leuke plaatjes van jullie te ontvangen.
    Volgens mij kun je daar ook fantastische grote gegrilde sardines eten met een grote pot bier of hebben jullie dat al gedaan.
    Verder nog veel leuke dingen ontdekken met lekker weer en natuurlijk op dit moment beter als in nederland.

Groeten van Diny en Homme