Eindelijk zomers weer

21 mei 2013 - Lagos, Portugal

Lieve rmensen

het is hier vanaf vandaag weer goed toeven, onbewolkt en temp 20 gr. En de komende 10 dagen onveranderd prima en oplopend naar 24 gr.  Ik zou het jullie in nederland ook van harte gunnen, want het voelt heerlijk aan die warmte. Vandaag hebben we een bezoek gebracht aan de oude stad Silves,  met een rijk moors verleden.  Een prachtige burcht boven de stad verheven en veel mooie oude straatjes en huizen. Ik heb er een aantal fotootjes van gemaakt, die ik bijvoeg.  Het is nog steeds wel een raar idee om zo ver van huis te zijn, maar het begint toch al wat te wennen.  Vanavond aten we heerlijke hete piri-piri kip die we bij de local kippenboer kant en klaar hebben meegenomen, een geweldig lekkere vreterij. Mmmmmmm.  Ik kon het niet laten jullie even met een fotootje het water in de mond te laten lopen.   Dit was het voor vandaag,  tot gauw weer.

1. Susan en Hans:
    21 mei 2013
    Hoi, hoi,
    Fijn dat het weer beter is, weer mooie foto's leuk om zo een stukje Portugal te zien. Hier is het weer nog steeds niet goed, veel regen en nog steeds de open haard aan! De tuin vindt het wel lekker en alles bloeit en groeit hard. Tot het volgende verslag en blijven genieten.
    XXX
  2. Wil en Henk:
    23 mei 2013
    Vrienden,
    Ja lekker hoor dat kippetje, wij eten babi pangang.
    Hier geen lekker weer, geniet. Lekker scheurijzertje Bert, nmoet je uitproberen.
    Mooie omgeving prachtige plaatjes
    groet